jag suger på att blogga .. ;o

heeej :)
jag har inte bloggat på typ 100 år ..
ne men de har hänt för mycket saker.. :(
men men de har oxå varit mycket i skolan o så, så har inte hunnit.
men idag så va jag med julia vi va o kollade på dm o tjejerna vann!!!:D:D:D
hihi så träffade vi ellen,alma.. sen kom killarna:D
efter de cyklade jag o julia hem t henne o hennes praply (stavning) (a)  fastnade i min cykel hahah xd
men vid 5 tiden drog jag hem för skulle duscha o danne,vikki deras m&p o dejan skulle komma till oss såå nu e dom här!
hehehe ..
men nu ska jag dra mi till dom o vi ska äta ^^
hihi en gullig bild på mig o ellen o den e typ skit gammal ne men 1 år kanske ;)

Kommentarer
Postat av: alma♥

sötisar:)

2010-09-11 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0