här ska det vara en rubrik..

hejhej.
idag har jag inte bloggar bara för vi va i bodaborg med klassen elr alla 7: or
jag trode det skulle bli skit kul men de va de fan inte.
fick ont i hunvudet o magen .. :s
men vi åkte hem runt 2 tiden o va hemma halv 4 :)
när jag kom hem så va jag så trött så jag somnade direkt xd
vaknade runt 7 så duschade jag sen kollade på idol :)
sen nu sitter jag har o e skit trött ftf :(
så ska nog dra o lägga mig snart..
imon ska vi ha långbolls tunering.. så vi få se hur de går men om de inte e fint väder så ska vi bada o jag älskar ju o bada (y) -.-
menmen nu ska jag sova elr snart iaf..
godnatt mina sötisar! :*
hihhi bjuder på bilden! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0