-.-

hej bloggen.
fyfan vad jag suger på att skriva asså :o
har inte skrivit på skit länge,
asså jag hinner typ inte e ute med kompisar, o nu e de skit mycket pluggg.
men ska försöka uppdatera lite bättre(y
haha men ska berätta lite om dagen idag då
skolan va helt okej, missade typ 3 timmer för va hos doktorn.
men men
efter skolan va jag med melisa bogi ellen&alma
vi har börjat dansa t en en skiit bra låååt (a)
sen blev vi hungriga så vi stack till la bella och köpte pizza si satt vi o åt med händer hahaha
de va sjuk mysigt :)
sen hittade vi en katt o ni ska bara veta hur fiint den kan dansa ? :o
haha nog om mig dag.
men nu sitter jag o kolla på någon film på 6an haha
så ska fortsätta med de nu.
pusssheeeej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0