jönköping.

hejsomfan!:)
idag har jag varit i jönköping med mammi pappi o pluttan.
köpte de jag behövde o lite så..
kommer bild senare i detta inlägget.
o jag måste säga oxå att vi köpte min efterlänktade långa spegel :)
ooh älskar den.
haha men vikki ville ha en jet set klocka så vi köpte en t henne, sen åkte vi o lämnade den
o när vi kom dit så skulle ju mammi o pappi dricka kaffe o allt.
så jag va med danne o max lite :)
sen åkte vi hem o nu sitter jag här o bloggar o lyssnar på musik :)
snart vid 22.00 e scary movie 2 o sen efter den e e the grudge 2.
haha dom måste jag se, fast jag har sätt dom flera gånger (?)
här kommer de jag köpte. de e en skiiit dålig bild men tog den snabbt bara.:)
I
I
V
bh- HM,149kr.
3 par spets trosor - kapphal ,49 kr st.
klänning - HM,299 kr.
rosa öronhängen - ur o penn, 49 kr.
de va typ allt.
köpte inte så mycket :)
men nu ska jag fixxa lite
sen blir de film:)
smsa!?:*

Kommentarer
Postat av: wabba

nice;)

2010-08-22 @ 20:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0