ångest.

jag ångrar mig som fan
om jag bara hade sakt något
men nu är de ju ändå försent...

men idag så åkte jag meli olivia t ss :)
när vi kom dit så träffade vi armin aldin martin max danne cibbe o nermin (a'
så vi va typ med dom.
först så badade vi typ skit länge sen gick vi upp o solade
sen badade dom. orkade inte sen frös som fan =/
aaa sen typ vid halv 6 elr tidigare gick vi ut
meli pappa skulle komma typ vid 6 elr något men har kom typ 20 över så vi satt ute o snackade :)
sen stack jag ut med olivia armin aldin o sen max danne :)
de va min dag.
pusshej,<3

damn babyboy,:o

Kommentarer
Postat av: Anonym

du träffade mig också:P

2010-07-04 @ 23:32:23
Postat av: Nermin**

2010-07-04 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0